« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
مراسم توديع و معارفه ریاست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حضور اعضاي هيات رئیسه دانشگاه برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مراسم توديع و معارفه ریاست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حضور اعضاي هيات رئیسه دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد دکتر سید نژاد ضمن تشکر و سپاس از زحمات و تلاشهای سه ساله دکتر بصیری اظهار امیدواری کرد اعضای هیأت رئیسه همچون گذشته با دکتر ضیائی نژاد  نیز همکاری لازم را داشته باشند.


در برنامه های پیشنهادی دکتر ضیائی نژاد به مواردی از جمله توسعه طرح های کار آفرینی و مهارت افزایی، ایجاد گرایش های بین رشته ای در مقطع تحصیلات تکمیلی، تاسیس پژوهشکده محیط زیست و منابع طبیعی، افزایش درآمد های اختصاصی، تلاش در جهت جذب دانشجو و پیگیری طرح های قابل اجرا در زمین ده هکتاری دانشگاه اشاره شده و آقای دکتر سیدنژاد از ایشان درخواست کرد در راستای اجرای موارد مطرح شده و تعریف مأموریت های جدید برای رساندن دانشکده منابع طبیعی -که اولین دانشکده این دانشگاه بوده است- به جایگاه واقعی خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و از تمامی ظرفیت های موجود استفاده نماید.

در ادامه جلسه دکتر سید نژاد حکم دکتر سعید ضیائی نژاد را به ایشان تقدیم و برای وی آرزوی موفقیت نمودند. در قسمتی از این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی و در راستای اجرایی نمودن ماده 6 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به سمت ریاست دانشکده منابع طبیعی منصوب می ‌ گردید. امید است با توکل بر خداوند متعال در انجام وظایف محوله ، اهتمام کامل فرمایید. توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر سید نژاد همچنین با اهداء لوح تقدیر از زحمات دکتررضا بصیری نیز تقدير به عمل آورد. در قسمتی از متن تقدیرآمده است:


تلاش همه جانبه، احساس مسئولیت ، صداقت و تعهد در اجرای وظایف از سوی خادمین فرهیخته عرصه آموزش و پژوهش، تقدیر و تشکر شایسته را می طلبد . عزم و همت والای شما در برنامه ریزی، ساماندهی، استفاده بهینه از ظرفیت ها و حرکت در راستای اهداف دانشگاه و نظام آموزش عالی کشور در سمت ریاست دانشکده منابع طبیعی را ارج نهاده، و مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را اعلام می دارم.  امید است همچون گذشته این دانشگاه را از راهنمایی های ارزشمند خود بهره مند فرمایید .سعادت، سلامت و توفیق روز افزون شما را از درگاه   ایزد منان خواستارم.

شایان ذکر است دکتر سید نژاد در حکمی جداگانه دکتر بصیری را با حفظ سمت آموزشی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه منصوب نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: